FANDOM

En Goki ((刚 鬼, Goki) és un dimoni que va fer una aliança temporal amb en Kurama i en Hiei per robar els tresors del món espiritual.

AparençaEditar

És alt i corpulent, amb els cabells curts i ulls foscos. Porta una samarreta verda que accentúa la seva musculatura, pantalons blaus i sabates blanques. Quan canvia a la seva forma de dimoni, se li estripa gairebé tota la roba, augmenta el seu tamany, se li enfosqueix la pell, li creixent els cabells i li surten unes banyes al front. I naturalment, és més fort.

PersonalitatEditar

És un criminal cruel i despietat. No té cap respecte per la vida humana, veient l'ànima dels nens com res més que un aperitiu durant el dia. És arrogant i no gaire llest, com es mostra més endavant en la sèrie al desafiar a en Kurama la primera vegada que es troba amb ell.

Troba plaer en l'assassinat dels éssers humans i esperits per igual, no té cap cura en els seus crims i no l'importen les repercussions possibles.

La seva manca d'intel·ligència, però, és possiblement la causant de la seva derrota, ja que mor lluitant contra en Yusuke i es converteix en la primera víctima del detectiu espiritual.

HistòriaEditar

PodersEditar

¡Interferencia de bloqueo de anuncios detectada!

También en FANDOM

Wiki al azar