FANDOM

Kazuma Kuwabara

Kuwabara.jpg

Informació
Nom Kazuma Kuwabara
Sexe Masculí
Edat 14 - 18
Raça Humà
Família Shizuru Kuwabara (germana)
Poder Classe S
Afiliació Equip de l'Urameshi
Primera aparició Episodi 1
Doblatge català Mark Ullod

En Kazuma Kuwabara (桑原和真, Kuwabara Kazuma) és un dels protagonistes de la sèrie, juntament amb en Yusuke Urameshi, en Kurama i en Hiei. És el germà petit de la Shizuru Kuwabara. També aspira a convertir-se en nòvio de la Yukina.

AparençaEditar

En Kuwabara és un noi alt, ample d'espatlles i amb un cos musculós. És el membre més alt de l'Equip de l'Urameshi, situant-se en prop del metre vuitanta d'alçada. Té el cabell pèl-roig que es pentina fent forma de tupè. Té un rostre angulós amb estrets ulls grisos i el nas punxegut. El seu aspecte general, així com la seva forma de vestir, sembla un homenatge al clàssic "noi dolent" del japó de la dècada de 1950. A l'institut porta un uniforme blau que duu la major part del temps durant les primeres parts l'història. També de tant en tant es posa benes al voltant de la cintura com un lluitador clàssic, i es va posar al front una cinta demostrant el seu amor per la Yukina quan es va disposar a rescatar-la a la mansió d'en Tarukane. A la final del Torneig clandestí d'arts marcials es vesteix tot de blanc, amb camisa blanca oberta amb el seu cognom estampat a l'esquena en kanji, botes negres per sobre de pantalons blancs i benes al voltant del seu abdomen.

PersonalitatEditar

En Kuwabara és descrit com una persona estúpida i amb mal caràcter. No obstant això és molt lleial als seus amics pels qui faria qualsevol cosa, i té un codi molt estricte d'honor. Pot ser maldestre, imprudent, tossut i persistent però també té un gran sentit de l'humor. No dóna mai per perduda una batalla encara que estigui ferit o en desventatge respecte al seu rival. Té mal caràcter però no tan dolent com el d'en Yusuke. Té un gran cor i és un noi honest, a més considera que no s'ha de lluitar contra les dones.

HistòriaEditar

Saga del detectiu espiritualEditar

En Yusuke reviuEditar

Durant la primera part de la saga, la gran sensibilitat espiritual d'en Kuwabara li va permetre convertir-se en una de les poques persones amb les que en Yusuke podia comunicar-se mentre era un fantasma, el que li va permetre ajudar a en Kuwabara a aprovar un examen perquè el seu amic Okubo pogués mantenir la seva feina. Durant la vetlla a casa d'en Yusuke, en Kuwabara es presenta molt enfadat increpant-li que s'hagués mort. Més tard va ajudar a la Keiko a salvar el cos d'en Yusuke abans no es cremés. Quan en Yusuke necessitava ser reviscut a través d'una transferència d'energia de la vida a través d'un petó, en Kuwabara ignora el somni en el que en Yusuke li ho explica, encara que en última instància la Keiko ho va fer en lloc seu.

Els lladres del món espiritualEditar

Torneig del successor de la mestra GenkaiEditar

En Kuwabara es presenta com a participant per ser el successor de la Genkai. Passa les proves el·liminatòries sense problemes i la Genkai s'adona de que té una gran sensibilitat espiritual. Quan arriben els combats a les fosques, s'ha d'enfrontar a en Musashi, i durant aquesta lluita en Kuwabara fa servir per primer cop la seva Espasa espiritual.

A les semifinals es va enfrontar amb en Shorin, i al primcipi sembla que en Kuwabara domina el combat, però finalment en Shorin es revela com en Lando disfressat i el derrota completament. A la final ajuda a en Yusuke donant-li part de la seva energia.

Els quatre grans monstresEditar

Se'n va amb en Yusuke a la Ciutat malèfica per enfrontar-se als quatre grans monstres.

Rescat de la YukinaEditar

Saga del torneig clandestí d'arts marcialsEditar

vs la Banda dels sisEditar

vs l'Equip del Dr. IchigakiEditar

La nit abans del combat té un somni amb els que seran els seus rivals.

vs l'Equip dels ninjes infernalsEditar

Després de l'anterior combat en Kuwabara està tan malferit que no pot ni aguantar-se dret. Per això es passa tota l'estona mirant com els seus companys lluiten. Però com que al final desqualifiquen a en Yusuke, no li queda més remei que sortir a lluitar contra en Lisho, l'últim lluitador de l'equip rival. En Lisho ataca molt durament i en Kuwabara gairebé no pot defensar-se, però quan tot semblava perdut, arriba a l'estadi la Yukina. Al veure-la, en Kuwabara recupera les seves forces i amb un sol atac aconsegueix deixar fora de combat al seu oponent.

vs l'Equip dels genis traidorsEditar

vs l'Equip d'en ToguroEditar

PodersEditar

¡Interferencia de bloqueo de anuncios detectada!

También en FANDOM

Wiki al azar