FANDOM

Kurama / Shuichi Minamino

Kurama.jpg

Informació
Nom Kurama / Shuichi Minamino
Sexe Masculí
Edat +1200 / 14 - 18
Raça Guineu espiritual / Humà
Família Shiori Minamino (mare)
Kazuya Hatanaka (padraste)
Shuichi Hatanaka (germanastre)
Poder Classe S
Afiliació Equip de l'Urameshi
Primera aparició Episodi 6
Doblatge català Òscar Muñoz

En Kurama (妖狐 蔵马, Kurama Youko) també conegut com Shuichi Minamino (南 野 秀, Minamino Shuichi), és un dels protagonistes de la sèrie Yu yu hakusho, els defensors del més enllà. La paraula "Yoko" es tradueix literalment com "guineu dimoni" en japonès.

AparençaEditar

En la seva forma humana en Kurama té els ulls verds i els cabells llargs de color vermell amb dos flocs llargs a cada banda del cap. En aquesta forma és en ocasions confós amb una noia a causa del seu cabell llarg i els seus trets delicats.

Sovint fa servir el seu uniforme escolar que és de color rosa. Cap al final de la primera temporada , se li veu vestint un vestit blanc d'arts marcials amb un rivet porpra i una faixa lligada a la cintura. Va deixar a meitat de la segona temporada (presumiblement perquè es va arruïnar en les seves lluites contra els dos primers membres de l'equip Masho). Per a la resta de la sèrie , que sovint porta un vestit de batalla d'estil xinès de color clar amb el pla de color groc i vora blava. També es veu en un flashback, a la saga dels tres reis, que quan va conèixer a en Hiei portava els cabells curts i l'uniforma escolar era blau fosc.

En la seva forma de guineu espiritual, els seus ulls es tornen grocs i té les orelles punxagudes, així com una cua i cabells platejats. Porta un yukata blanc sense mànigues (que s'assembla a una toga), juntament amb pantalons a joc i sabates d'arts marcials.

PersonalitatEditar

En Kurama és el membre més calculador, astut i analític dels personatges principals i potser de tota la sèrie. És molt perceptiu, capaç de reconèixer ràpidament els patrons i errors que fan els seus oponents en la batalla, així que després pot inventar estratègies per enfrontar-s'hi. La seva cura pels seus amics i familiars és la columna vertebral del seu instint de lluita, ja que sacrificaria qualsevol cosa per protegir-los. Té un cor molt bondadós, i diversos enemics a la sèrie ho han utilitzat en contra seva per tal de derrotar-lo.

HistòriaEditar

Saga del detectiu espiritualEditar

Els lladres del món espiritualEditar

En Kurama s'alia amb en Hiei i en Goki per robar els tresors del Món espiritual, però només amb l'objectiu de fer servir el mirall negre per curar la seva mare ja que estava molt malalta i a punt de morir. Quan en Yusuke el troba després d'haver derrotat en Goki, en Kurama li explica que vol fer servir el mirall una vegada i que després li tornarà. Quan en Yusuke descobreix que en Kurama donarà la seva pròpia vida per salvar la seva mare, dóna part de la seva energia perquè així, amb l'energia dels dos, en Kurama no hagi de morir. Finalment la seva mare aconsegueix salvar-se i ell i en Yusuke continuen vius.

Els quatre grans monstresEditar

En Kurama és enviat, juntament amb en Hiei, a la ciutat malèfica per ajudar a en Yusuke a derrotar als quatre grans monstres. És el primer a lluitar i s'enfronta amb en Genbu. Sembla que el seu rival tingui avantatge ja que, com està fet de pedra, es pot fusionar amb el terra y les parets i, per tant, pot atacar desde qualsevol lloc. Però en Kurama no es deixa impressionar i esquiva tots els atacs. Finalment és ell mateix qui posa punt i final al combat després de fer servir el seu fuet rosat amb el que destrossa al seu enemic.

Rescat de la YukinaEditar

Saga del torneig clandestí d'arts marcialsEditar

vs la Banda dels sisEditar

vs l'Equip del Dr. IchigakiEditar

vs l'Equip dels ninjes infernalsEditar

vs l'Equip dels genis traidorsEditar

vs l'Equip d'en ToguroEditar

PodersEditar

¡Interferencia de bloqueo de anuncios detectada!

También en FANDOM

Wiki al azar