FANDOM

Yusuke Urameshi

Yusuke

Informació
Nom Yusuke Urameshi
Sexe Masculí
Edat 14 - 18
Raça Humà
Família Atsuko Urameshi (mare)
Raizen (avantpassat)
Keiko Yukimura (nòvia)
Ocupació Detectiu espiritual
Poder Classe S
Afiliació Equip de l' Urameshi
Primera aparició Episodi 1
Doblatge català Claudi Domingo

En Yusuke Urameshi (浦飯 幽助, Urameshi Yūsuke) és el protagonista de Yu yu hakusho, els defensors del més enllà. Els seus millors amics son en Kuwabara, en Kurama i en Hiei.

AparençaEditar

En Yusuke té els cabells negres i curts pentinats cap enrere, generalment amb gel, i té els ulls marrons. Encara que és prim té un cos musculós. Quan és a l'escola o durant les sagues en què estava a prop vesteix un uniforme verd amb botons grocs i sabates negres (l'uniforme escolar és blau). Al començar el Torneig clandestí d'arts marcials porta una jaqueta de color vermell sobre una samarreta blanca, juntament amb pantalons texans blaus i sabates blanques. Quan lluita canvia a una samarreta groga sense mànigues, pantalons blaus i sabates xineses negres, un cinturó negre de karate i canelleres de color negre blavós. Al començament de la Saga del capítol negre porta una jaqueta vermella, canviant-la després per una de color verd fosc. Durant la Saga dels Tres Reis torna a posar-se la seva jaqueta de color vermell i quan lluita en el torneig porta un uniforme de karate totalment blanc amb una faixa verda al voltant de la cintura i sabates negres. També se'l veu vestint una jaqueta de color blau fosc amb pantalons grisos, sabates negres i una samarreta blanca en visitar la Kuroko Sanada.

Quan la seva sang de dimoni es desperta els cabells li creixen molt (es posen blancs quan és posseït per en Raizen), alhora que als seus braços, a la cara i al pit li apareixen unes marques tribals que indiquen la seva condició actual.

PersonalitatEditar

En Yusuke ha crescut en un ambient molt negligent. Té mal geni, és impulsiu i li agrada intimidar als que tenen por d'ell. Sota la seva actitud audaç mostra una personalitat bromista i amable.

Un dels seus trets més notables és el seu desig de lluitar, que es va accentuant a mesura que avança la sèrie. S'ha vist en moltes ocasions que en Yusuke és més aviat poc intel·ligent, i de vegades, actua de forma estúpida. No obstant això, com la mestra Genkai més endavant assenyala, "pot ser un geni de la lluita".

El seu desig de lluitar es basa, sobretot, en gaudir del combat, i, sorprenentment, a en Yusuke no li agrada l'idea de matar si pot evitar-ho. Tot i que és temut per la majoria dels estudiants i severament rebutjat per gairebé tots els professors del seu institut, generalment és vist com un incomprès. La Keiko Yukimura, la seva única amiga de l'infància (i més tard la seva nòvia), és una de les poques persones que sap que en Yusuke és realment molt amable, i simpatitza amb els seus problemes a la vida. En Yusuke també pot ser molt protector amb els seus amics, especialment amb en Kuwabara, en Kurama i en Hiei.

HistòriaEditar

Saga del detectiu espiritualEditar

En Yusuke reviuEditar

En Yusuke Urameshi és un noi de 14 anys d'edat a l'inici de la sèrie. Va caminant per la ciutat quan veu a un nen petit jugar amb una pilota per la vorera, així que s'acosta al nen i el renya dient-li que jugar al carrer es perillós. En Yusuke entreté al nen fent ganyotes i al final cadascú marxa per la seva banda, però una mica més tard veu al mateix nen que continua jugant per la vorera, però en aquesta ocasió, quan la pilota del nen és al mig del carrer, el nen baixa de la vorera per agafar-la. En Yusuke no s'ho pensa i corre per salvar al nen del cotxe que se li acosta a tota velocitat però després d'empènyer al nen fora del camí del cotxe és en Yusuke qui rep el cop mortal del vehicle, morint a l'acte. Després d'això, es presenta davant seu una noia anomenada Botan que informa a en Yusuke que ningú al món espiritual esperava que es morís, i menys encara arriscant la seva vida per salvar un nen. Segons diu la Botan encara que en Yusuke no hi hagués intervingut el nen s'hauria salvat, per tant, al més enllà no hi ha lloc per a en Yusuke. Per això la Botan li diu que pot tenir una oportunitat de tornar a la vida, però en Yusuke es nega.

Poc després en Yusuke assisteix a la seva vetlla. L'Atsuko (la mare d'en Yusuke ) està absolutament angoixada i trista per la pèrdua del seu fill. La Keiko Yukimura plora sense control mentre crida el nom d'en Yusuke. Llavors apareix en Kuwabara, enrabiat i molest amb en Yusuke per morir-se, ja que així no podran continuant barallant-se. Dos dels professors d'en Yusuke el menyspreen quan el Sr Takenaka, un altre mestre, els retreu per haver-lo insultat. Finalment, el nen que en Yusuke va salvar arriba amb la seva mare, i quan el nen li pregunta si pot tornar a jugar amb en Yusuke, la seva mare, plorant, li diu que no pot ja que està adormit. Després de veure les reaccions de la gent més propera a ell, en Yusuke s'adona de que moltes persones s'alegrarien molt si fos viu. Per això li diu a la Botan que accepta la missió per tornar a la vida. Així que tornen al món espiritual per parlar amb en Koenma, que li dóna un ou. En Koenma li explica que a dins d'aquest ou hi ha una bèstia que a partir d'ara s'alimentarà de l'energia espiritual d'en Yusuke. No obstant això, en Yusuke haurà de fer bones accions, ja que si la criatura de l'ou creix amb l'energia negativa de fer males accions, quan surti de l'ou el devorarà. El següent que ha de fer és aconseguir que tinguin cura del seu cos, per això es comunica amb la Keiko mitjançant un somni i li explica que tornarà a la vida però necessita el seu cos intacte. L'últim no permetre que Keiko saber sobre encara que ho troba Kuwabara i Yusuke li explica el que està succeint abans que torni a ser un fantasma. Keiko, que havia rebut els somnis i els missatges del fantasma de Yusuke dient-li que tornaria a la vida, havia de tenir cura del seu cos perquè ell seria capaç de tornar-hi. No obstant això, s'inicia un incendi a la casa de Yusuke i el seu cos corre el risc de cremar-se. La Keiko es troba amb el foc per protegir-lo, i queda atrapada en el foc. Yusuke va lliurar tot el poder obtingut de les seves bones obres després de la seva mort perquè Koenma salvar-la. Koenma utilitza per mostrar algunes de les flames i es va obrir un camí perquè ella aconsegueixi escapar del foc.

A causa d'aquest incident, amb Koenma directament en contacte amb l'ànima de Yusuke, va pensar que el cicle d'ona de l'energia de Yusuke és molt llarga i ha de complir amb el moment adequat per ser ressuscitat o que hauria abans de la propera oportunitat i va decidir deixar que Yusuke torni a la vida anterior tot i que l'incendi ha endarrerit el procés ja que el seu poder obtingut de les bones obres es van esgotar. L'única manera de que Yusuke pugui ser ressuscitat és per un petó d'algú que està molt a prop seu a la mitjanit. Yusuke podria dir això, per d'un somni, a tres persones que ell coneixia per tal de fer això, però ell només li va dir a Keiko i Kuwabara ja que la seva mare va començar a beure i no sembla anar al llit. Kuwabara no creia que el somni fos real , per la seva homosexualitat, i Keiko es va retardar per la malaltia de la seva mare.  La Botan posseeix la mare de Keiko per deixar un missatge que diu Yusuke estava en un estat més greu del que era. Keiko se les arregla per besar a Yusuke en el temps, i Yusuke es retorna a la vida.

Després de tornar als mons del vius, es sorprèn al observar a un dimoni que habita el cos d'un noi del carrer. Boten apareix i li diu a en Yusuke que la seva experiència amb la mort li va permetre fer aquestes coses. Ell és converteix en detectiu Esperit de la Terra, i protegir la raça humana dels dimonis per la resolució de casos involucrats amb les aparicions.

Els lladres del món espiritualEditar

En Koenma li encarrega la seva primera missió de veritat: trobar els tres tresors del món espiritual que han estat robats. La Botan li ofereix la seva ajuda ensenyant-li els instruments del detectiu espiritual.

El torneig del successor de la mestra GenkaiEditar

Els quatre grans monstresEditar

Rescat de la YukinaEditar

Saga del Torneig Clandestí d'arts marcialsEditar

vs la Banda dels sisEditar

En Yusuke es passa dormint des que pujen al vaixell per anar a l'illa de la forca fins que en Chu surt a lluitar després de la derrota d'en Zeru. Comença el combat amb en Chu i primer s'intercanvien uns quants cops i cadascú dispara les seves millors tècniques, en Yusuke la Rei-gun i en Chu_______. Després d'aixó tots dos es queden sense energia espiritual, així que en Chu proposa fer un combat a fulla de ganivet, en el que només compta la força dels punys. Tot seguit comencen a donar-se cops de puny l'un a l'altre sense preocupar-se de defensar-se i, en un moment concret en Chu fa el seu millor cop, que no és més que un cop de cap directe al cap d'en Yusuke. Però en Chu no havia previst que el punt fort d'en Yusuke també era el cap així que en Chu cau inconscient i en Yusuke és declarat el guanyador del combat.

vs l'Equip del Dr. IchigakiEditar

Quan comença el dia del combat, en Yusuke s'adona de que té un problema: no pot disparar la Rei-gun. Tot i això no li diu res a ningú i es dirigeix a l'estadi per disputar l'el·liminatòria. Abans de començar a lluitar s'adonen de que només són tres per combatre ja que en Kurama i en Hiei no han arribat encara.

vs l'Equip dels ninjes infernalsEditar

vs l'Equip dels genis traidorsEditar

vs l'Equip d'en ToguroEditar

vs la Banda dels sisEditar

PodersEditar

La seva tècnica principal, anomenada Rei-gun, li permet acumular l'energia espiritual al seu dit índex per realitzar un tret. Al principi, només pot disparar una vegada al dia però, conforme va guanyant poder, arriba a realitzar diversos trets.

¡Interferencia de bloqueo de anuncios detectada!

También en FANDOM

Wiki al azar